Waar komen de producten vandaan die verwerkt zijn in de cadeaus?
Wij gebruiken producten van de merken Jollein, Funnies, Frigg, Mushie ,Tiamo Collection (Nijntje), MeycoBaby & Sophie de Giraf. De luiers zijn van het merk Pampers (Premium Protection).
Welke maat luiers worden er gebruikt in de luiercadeaus?
De luiertaarten en cadeaus met luiers worden gemaakt met Pampers Maat 2. Deze zijn geschikt voor een baby met een gewicht van 4 tot 8 kg.
Wat voor romper kan ik toevoegen aan een luiertaart/kraamcadeau?
Wanneer er gekozen wordt om een romper toe te voegen aan bijvoorbeeld een luiertaart dan gebruiken wij standaard een witte Funnies romper maat 62-68. De kleur bedrukking en lettertype kunt u zelf kiezen. Mocht u een voorkeur hebben voor een andere kleur romper, dan kunt u dat altijd aangeven. Ga voor de verschillende kleuren rompers die wij beschikbaar hebben naar de pagina "Baby Textiel".
Wat zijn de afmetingen van de taarten/cadeaus?
De afmetingen van de taarten verschillen per taart. Bij elk artikel is aangegeven uit hoeveel luiers (en accessoires) de taart of het cadeau bestaat. Daarnaast zijn ook de totale afmetingen van het cadeau weergegeven.
Hoe werkt het toevoegen van een wenskaart?
Wij bieden verschillende wenskaarten aan om toe te voegen aan onze kraampakketten (luiertaarten, gevulde commodemandjes etc.) Bij elk kraamcadeau is er een foto toegevoegd van de beschikbare kaarten. Kies één van de kaarten in het dropdown menu.
Vul de tekst voor op de kaart in, in het vakje "Tekst voor op de Kaart". Schrijf je de kaart liever zelf? Wanneer het tekstvak leeg gelaten wordt zullen wij de kaart los/leeg meesturen.
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1-2 werkdagen. Wij proberen de artikelen zo snel mogelijk te versturen. Doorgaans geldt voor 15:00 uur besteld op een werkdag, morgen in huis. Op zaterdag geldt voor 12:00 uur besteld, maandag in huis.
Hoe werkt het als ik een bestelling plaats onder de €29,99 vanuit Zoetermeer?
Zelf zijn wij gevestigd in Zoetermeer. Wij vinden het zonde als jullie verzendkosten betalen voor orders binnen Zoetermeer of Regio Zoetermeer. Mocht je dus in Zoetermeer wonen en een artikel willen bestellen onder de €29,99 neem dan contact met ons op via whatsapp of mail. Wij sturen je een kortingscode die de verzendkosten uit je winkelwagen verwijderd. De bestelling brengen wij, indien voor 15:00 uur op een werkdag besteld, dezelfde dag nog bij je thuis. Om misbruik te voorkomen zullen orders van buiten Zoetermeer, die geplaatst zijn met gebruik van deze kortingscode, geweigerd worden.
Kan ik een cadeau ook bij de ontvanger laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Vul bij het voltooien van de bestelling het adres in van de ontvanger als bezorgadres. Het factuuradres kan dan afwijken van het bezorgadres. Wij voegen nooit een pakbon of factuur in de doos.
Hoe wordt een cadeau ingepakt en verzonden?
Elk cadeau wordt gratis ingepakt en versierd. Hiervoor gebruiken wij inpakfolie en gekleurd lint. Voor losse kraamcadeautjes is het mogelijk om deze in te pakken in cadeaupapier. Hiervoor gebruiken wij papier met neutrale kleuren en onze huisstijl stickers met bijpassend lint. De pakketten worden verzonden in een kartonnen doos met opvulling zodat de pakketten niet kunnen beschadigen.
Hoe garanderen jullie dat reviews echt zijn?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Mijn bestelling kan niet voltooid worden met Klarna, wat nu?
Klarna doet altijd een veiligheidsrisicocheck. Controleer dus eerst of al je persoonlijke gegevens kloppen. Als hier een fout in zit kan het zo zijn dat Klarna de betaling niet accepteert. Wat wij ook vaak zien is dat Klarna een bestelling weigert wanneer het afleveradres afwijkt van het factuuradres. Aangezien wij soms cadeau artikelen direct opsturen naar de ontvanger is dit een vaak voorkomend probleem. In verband met strenge privacy regels hebben wij helaas verder geen inzicht in de reden waarom de betaling door Klarna soms niet geaccepteerd wordt. Neem hiervoor contact op met Klarna of gebruik één van onze andere betaalmethodes.
Is het ook mogelijk om een bestelling te maken naar eigen wens?
Dit is zeker mogelijk. Wat betreft de luiertaarten kunnen wij een factuur op maat maken naar aanleiding van uw wensen. Doorgaans hebben wij alleen op voorraad wat u in de webshop ziet staan. Mocht u specifieke wensen hebben of een thema, dan kunt u dit gewoon met ons bespreken. Als er dan artikelen nodig zijn die wij niet direct op voorraad hebben, kan het dus wel zo zijn dat de levertijd iets langer is dan normaal. Neem hiervoor contact op met info@cadoes.nl. Bekijk ook onze "Zelf Samenstellen" pagina.
Ik heb geen bestelbevestiging/factuur ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Controleer allereerst uw ongewenste email en zoek op Cadoes. Het kan zijn dat onze bevestiging daarin terecht is gekomen. Is dat niet het geval neem dan contact met ons op via info@cadoes.nl.
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Binnen 14 dagen mag de bestelling geannuleerd worden. Na de annulering heeft u nog 14 dagen om het artikel te retourneren. Het artikel dient onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking retour gestuurd te worden. De kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Cadoes. Het volledige bedrag (excl. verzendkosten) zal binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug gestort worden, onder de voorwaarde dat het artikel in goede staat ontvangen is door ons.
Gepersonaliseerde pakketten zoals bijvoorbeeld pakketten met bedrukte artikelen mogen niet geretourneerd worden.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een beschadigd product hebt ontvangen, dan horen we het graag. Neem hiervoor contact op met info@cadoes.nl en wij zullen proberen om het probleem zo snel mogelijk met u op te lossen.